Başlangıç > Housekeeping Organizasyonu > Görev Tanımları: Asistan Housekeeper

Görev Tanımları: Asistan Housekeeper

Olabilecek en hızlı ve düzgün bir  şekilde housekeeping operasyonunun müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde olmasını sağlamak, housekeeping asistanının birinci görevidir.

Housekeeping Asistanı;
–  Operasyonun en alt düzeyinden en üst seviyesine kadar çalışan tüm çalışma arkadaşlarını denetler
–  Operasyonun verimliliği ve müşteri memnuniyeti onun hedefidir.
–  Tedarikçi firmalarla bağlantı kurmalıdır ve bilinçli alımlar yapılaması konusunda Housekeeping müdürüne tavsiyelerde bulunmalıdır
– Kullanım dışı odaları tespit ederek gerekli müdahalelerin yapılma sürecini hızlandırmalıdır.
– Misafir şikayetlerinde, sorunun çözülmesi için aktif rol oynamak, sorunları çözdükten sonra bu olayları housekeeping müdürüne rapor etmek.
– Sorun takibi konusunda çok ileri bir mekanizmaya sahip olmak, analitik düşünceye sahip olmak ve sorunların çözümünü derhal bulmalıdır.
– Personel motivasyonunu her daim en üst seviyede tutmak ve misafir ilişkilerininde pozitif düşüncenin önemini anlatmak.
– Misafir gibi düşünerek, housekeeping departmanı tarafından misafirlerin ihtiyaçlarına yönelik yeni hareketler yapmak.
– Personelin yönetimini en üst düzeyde yapmak, üniformasından isimliğine, davranışlarından otel içindeki hareketlerine kadar personeli olabilecek maksimum seviyede iyi hazırlamalıdır.
– Her daim çalışma verimi ile ilgili denetleme mekanizmaları hazırlamak, raporlar hazırlamak, personelinin eksik gördüğü kısımlarını tamamlamak için eğitimler vermek: PERSONELİN EĞİTİMİNDEN SORUMLU OLMAK.
– Harcamaları kontrol etmek, odalardaki sorunların teknik departmanı tarafından yapılıp yapılmadığını takip etmek, otelin yapılmasını istediği prosedürleri uygulamak ve uygulatmak.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın